Veelgestelde vragen

Door onze aantrekkelijke verkoopprijzen zijn wij genoodzaakt om voor verzending kosten in rekening te brengen. Wij versturen al onze pakketten met DHL Parcel Services. Onze verzendkosten zijn als volgt:



-NL. voor bestellingen onder de 75€ zijn de verzendkosten 7,50€ , Bestellingen boven de 75€ worden gratis verzonden!



-BE. voor bestellingen onder de 100€ zijn de verzendkosten 11,75€ Bestellingen boven de 100€ worden gratis verzonden!



-Voor alle overige landen hanteren wij 14,50€ transportkosten, echter is het mogelijk dat wij voor grote verzendingen een naheffing moeten rekenen.



Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen!

Na uw bestelling ontvangt u een e-mail met bevestiging dat uw bestelling en betaling correct zijn ontvangen, en worden verwerkt. Hierna wordt uw bestelling samengesteld in ons magazijn door een van onze werknemers. zodra uw order compleet is en verwerkt ontvangt u automatisch een e-mail met een verzendbevestiging en een volglink om uw order te traceren.

Wij streven ernaar om uw bestelling dezelfde of eerstvolgende werkdag te versturen, mits uw bestelling en betaling is afgerond voor 15:00 uur. Wij versturen alle orders met de pakketdienst van DHL. DHL haalt dagelijks de bestelde producten bij ons af en bezorgt deze op werkdagen tussen 8.00 en 18.00. Wij hebben geen invloed op de planning of route van DHL. Zodoende bestaat de mogelijk dat er buiten ons medeweten vertraging optreedt.



Uw pakket wordt bij afwezigheid nog tweemaal op uw adres aangeboden, hierna wordt het pakket afgegeven bij een DHL Depot in de buurt waarna u hier het pakket kan afhalen na vertoon van het in de brievenbus afgegeven afhaalbewijs.



Op zaterdag en zondag worden er door ons geen bestellingen verwerkt. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden (indien voorradig) op maandag verstuurd.

Na het verwerken van uw bestelling en het klaar maken voor transport ontvangt u geheel automatisch een e-mail met Track&Trace link naar onze pakketdienst, hier kunt u de status van de levering terug vinden. Deze verzendbevestiging wordt verzonden naar het door u opgegeven e-mail adres.

Bij Alle-ledverlichting bestelt u gemakkelijk en snel. Onze webshop is erop ingericht om uw aankoop zo snel en gemakkelijk als mogelijk is te laten verlopen. U hoeft bij ons niet verplicht een account aan te maken of een ingewikkeld persoonlijk profiel. Nadat u het gewenste artikel in het winkelmandje heeft geplaatst kunt u het aantal gemakkelijk aanpassen door middel van de + en - buttons die zichtbaar zijn. LET OP, controleer of u het juiste aantal en (eventuele) kleur of uitvoering geselecteerd heeft.

Bij de aankoop van onze producten heeft u gedurende de eerste 14 dagen na ontvangst het recht en de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument, dit wordt vastgesteld aan de hand van de Track&Trace code van de de vervoersdienst. Tijdens deze wettelijke vastgestelde bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking, ervan uitgaande dat het product door de klant wordt beoordeeld zoals ook in een fysieke winkel mogelijk zou zijn.

Voor een optimale orderverwerking en een snelle levering is het aan te raden de betalings-instructies in het order proces te volgen. Onze webshop is gekoppeld aan een beveiligde en betrouwbare betalings-provider die uw betaling in slechte enkele seconden door stuurt naar onze rekening. U heeft de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden zoals iDeal en Bancontact. Contant betalen bij afhalen is ALLEEN mogelijk in overleg met een van onze werknemers.

Nadat u uw bestelling en betaling heeft afgerond ontvangt u automatisch een orderbevestiging, dit kan enkele minuten duren. Indien u geen bevestiging heeft ontvangen neem dan contact op met een van onze werknemers. Nadat wij uw bestelling en betaling hebben ontvangen wordt uw order samengesteld door onze magazijnmedewerkers. Zodra uw bestelling gereed is voor transport ontvangt u een verzendbevestiging op het door u opgegeven e-mail adres. Nadat u deze verzendbevestiging heeft ontvangen volgt ook de digitale Factuur die naar hetzelfde adres zal worden verstuurt.



Zodra blijkt dat tijdens het verwerken van uw order één of meerdere artikelen niet voorradig zijn dan zullen wij u hiervan zo spoedig mogelijk over in kennis stellen.

Indien u wenst aanspraak te maken op de wettelijk vastgelegde herroepingsrecht dient u dit binnen de gestelde termijn van 14 dagen kenbaar te maken aan een van onze werknemers. U bent ten alle tijde zelf aansprakelijk voor de kosten van retour zending en het juist verpakken van het product, zodat deze bij ons wordt afgeleverd in originele onbeschadigde verpakking. Nadat wij het product in ontvangst hebben genomen wordt deze beoordeeld op schade, staat van verpakking en of alle onderdelen/bevestigingsmaterialen aanwezig zijn. Hierna zal het aankoopbedrag van het betreffende product worden geretourneerd naar uw rekening.

Alle-ledverlichting behoud het recht om zich te beroepen op uitsluiting van herroepingsrecht ten tijde van de onderstaande situaties:

1. De bedenktijd van 14 dagen is verlopen.

2. Het product blijkt na retour zending en beoordeling teveel beschadigd voor wederverkoop.

3. De verpakking is beschadigd of incompleet.

4. Het betreffende product is langer dan nodig voor relatieve beoordeling, gemonteerd en/of in gebruik geweest.

Wij leveren onze producten met de door de fabrikant opgegeven garantietermijn, welke in de meeste gevallen twee jaar betreft. In die verstande dat de producten uitsluitend worden geplaatst en gebruikt volgens de geldende eisen en/of voorgeschreven instructies. De installatie dient gedaan te worden door professionele vakman of persoon met juiste vakbekwaamheid. De garantie verloopt op het moment dat het geleverde product wordt aangepast, gerepareerd of geprepareerd zonder explicite toestemming van een van onze werknemers. Daarnaast wordt er geen garantie verleend indien het defect is ontstaan door verkeerde aansluiting, gebruik of plaatsing van het product of is blootgesteld en gebruikt in of bij abnormale omstandigheden.

Ondanks dat wij ons assortiment met grote zorg samenstellen is het helaas onvermijdelijk dat er onverwacht weleens een artikel defect raakt, of beschadigd bij transport. Is uw pakket beschadigd of functioneert het product niet na behoren neem dan zo spoedige mogelijk en binnen 7 dagen contact op met een van onze werknemers. Alleen binnen deze gestelde termijn kunnen wij een claim neerleggen bij de transporteur. Ook willen wij u vragen in geval van beschadiging of defect direct na aflevering, dit te fotograferen en naar ons toe te zenden via e-mail.



Voor defecten die later ontstaan of aan het licht komen is het wenselijk dit met een juiste klacht omschrijving en eventuele foto's naar ons toe te zenden.

Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Zodra wij u garantie melding hebben ontvangen gaan wij hier direct mee aan de slag, in veel gevallen kunnen wij aan de hand van duidelijke foto's en omschrijving van de klacht bepalen wat er aan de hand is en wat er nodig is om uw klacht te verhelpen. In enkele gevallen zullen wij u vragen het defecte armatuur naar ons toe te sturen voor verdere beoordeling. Wij streven ernaar zo snel mogelijk met een helder antwoordt en snelle oplossing te komen! In geval van defect bekijken wij onder andere of dit niet is ontstaan door verkeerde aansluiting, verkeerde afdichting (bij spatwaterdichte armaturen) of impact/invloed van buitenaf. Als eerder genoemde niet aan de orde is, en het armatuur valt nog binnen de garantie termijn zullen wij u een passende oplossing bieden. In de meeste gevallen zullen wij u voorzien van een nieuw of vergelijkbaar armatuur.

Indien u na twee dagen nog geen bericht of verzendbevestiging heeft ontvangen, controleer dan eerst of het opgegeven e-mail adres correct is ingevoerd, ons geautomatiseerde systeem kan geen spel of typ fouten uit de door u opgegeven gegevens halen!



Door onze grote eigen voorraad is het veelal mogelijk uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u thuis te laten afleveren. Het komt voor dat het gewenste product niet op voorraad is; dit is veelal te wijten aan het uitgebreide aanbod van armaturen, kleuren, wattages en dergelijke. Hierdoor is het mogelijk dat wij niet kunnen voldoen aan de gewenste levertijd van 3 werkdagen. In dit geval zullen wij u zo snel mogelijk op de hoogte brengen en een verwachte levertijd of alternatief voorleggen.



Wilt u er graag zeker van zijn dat uw product of het gewenste aantal op voorraad is, neem dan even contact met ons op.