Veelgestelde vragen.

Hieronder vindt u een drop-down menu met de meest gestelde vragen en antwoorden. Heeft u een vraag of opmerking en kunt u deze niet terugvinden op deze pagina, neem dan gerust contact met ons op!

Wat zijn de Verzendkosten?

Door onze aantrekkelijke verkoopprijzen zijn wij genoodzaakt om voor verzending kosten in rekening te brengen. Wij versturen al onze pakketten met DHL Parcel Services. Onze verzendkosten zijn als volgt:

-NL. voor bestellingen onder de 75€ zijn de verzendkosten 7,50€ , Bestellingen boven de 75€ worden gratis verzonden!

-BE. voor bestellingen onder de 100€ zijn de verzendkosten 12,50€ Bestellingen boven de 100€ worden gratis verzonden!

-Voor alle overige landen hanteren wij 14,50€ transportkosten, echter is het mogelijk dat wij voor grote verzendingen een naheffing moeten rekenen.

Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen!

Wat gebeurt er nadat ik mijn order heb geplaatst?

Na uw bestelling ontvangt u een e-mail met bevestiging dat uw bestelling en betaling correct zijn ontvangen, en worden verwerkt. Hierna wordt uw bestelling samengesteld in ons magazijn door een van onze werknemers. zodra uw order compleet is en verwerkt ontvangt u automatisch een e-mail met een verzendbevestiging en een volglink om uw order te traceren.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij streven ernaar om uw bestelling dezelfde of eerstvolgende werkdag te versturen, mits uw bestelling en betaling is afgerond voor 15:00 uur. Wij versturen alle orders met de pakketdienst van DHL. DHL haalt dagelijks de bestelde producten bij ons af en bezorgt deze op werkdagen tussen 8.00 en 18.00. Wij hebben geen invloed op de planning of route van DHL. Zodoende bestaat de mogelijk dat er buiten ons medeweten vertraging optreedt.

Uw pakket wordt bij afwezigheid nog tweemaal op uw adres aangeboden, hierna wordt het pakket afgegeven bij een DHL Depot in de buurt waarna u hier het pakket kan afhalen na vertoon van het in de brievenbus afgegeven afhaalbewijs.

Op zaterdag en zondag worden er door ons geen bestellingen verwerkt. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden (indien voorradig) op maandag verstuurd.

Verzendbevestiging ontvangen?

Na het verwerken van uw bestelling en het klaar maken voor transport ontvangt u geheel automatisch een e-mail met Track&Trace link naar onze pakketdienst, hier kunt u de status van de levering terug vinden. Deze verzendbevestiging wordt verzonden naar het door u opgegeven e-mail adres.

Geen verzendbevestiging ontvangen?

Indien u na twee dagen nog geen bericht of verzendbevestiging heeft ontvangen, controleer dan eerst of het opgegeven e-mail adres correct is ingevoerd, ons geautomatiseerde systeem kan geen spel of typ fouten uit de door u opgegeven gegevens halen!

Door onze grote eigen voorraad is het veelal mogelijk uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u thuis te laten afleveren. Het komt voor dat het gewenste product niet op voorraad is; dit is veelal te wijten aan het uitgebreide aanbod van armaturen, kleuren, wattages en dergelijke. Hierdoor is het mogelijk dat wij niet kunnen voldoen aan de gewenste levertijd van 3 werkdagen. In dit geval zullen wij u zo snel mogelijk op de hoogte brengen en een verwachte levertijd of alternatief voorleggen.

Wilt u er graag zeker van zijn dat uw product of het gewenste aantal op voorraad is, neem dan even contact met ons op.

Akkoord

Deze website plaatst cookies om uw zoekvoorkeuren op deze website op te slaan en daarmee uw gebruikerservaring te verbeteren. Daarnaast plaatsen we cookies die het mogelijk maken content te delen via social media en voor het meten van bezoekersstatistieken. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.