Veelgestelde vragen.

Hieronder vindt u een drop-down menu met de meest gestelde vragen en antwoorden. Heeft u een vraag of opmerking en kunt u deze niet terugvinden op deze pagina, neem dan gerust contact met ons op!

Hoelang heb ik garantie?

Wij leveren onze producten met de door de fabrikant opgegeven garantietermijn, welke in de meeste gevallen twee jaar betreft. In die verstande dat de producten uitsluitend worden geplaatst en gebruikt volgens de geldende eisen en/of voorgeschreven instructies. De installatie dient gedaan te worden door professionele vakman of persoon met juiste vakbekwaamheid. De garantie verloopt op het moment dat het geleverde product wordt aangepast, gerepareerd of geprepareerd zonder explicite toestemming van een van onze werknemers. Daarnaast wordt er geen garantie verleend indien het defect is ontstaan door verkeerde aansluiting, gebruik of plaatsing van het product of is blootgesteld en gebruikt in of bij abnormale omstandigheden.

Mijn product is defect?

Ondanks dat wij ons assortiment met grote zorg samenstellen is het helaas onvermijdelijk dat er onverwacht weleens een artikel defect raakt, of beschadigd bij transport. Is uw pakket beschadigd of functioneert het product niet na behoren neem dan zo spoedige mogelijk en binnen 7 dagen contact op met een van onze werknemers. Alleen binnen deze gestelde termijn kunnen wij een claim neerleggen bij de transporteur. Ook willen wij u vragen in geval van beschadiging of defect direct na aflevering, dit te fotograferen en naar ons toe te zenden via e-mail.

Voor defecten die later ontstaan of aan het licht komen is het wenselijk dit met een juiste klacht omschrijving en eventuele foto's naar ons toe te zenden.
Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Hoe verloopt de garantie afhandeling?

Zodra wij u garantie melding hebben ontvangen gaan wij hier direct mee aan de slag, in veel gevallen kunnen wij aan de hand van duidelijke foto's en omschrijving van de klacht bepalen wat er aan de hand is en wat er nodig is om uw klacht te verhelpen. In enkele gevallen zullen wij u vragen het defecte armatuur naar ons toe te sturen voor verdere beoordeling. Wij streven ernaar zo snel mogelijk met een helder antwoordt en snelle oplossing te komen! In geval van defect bekijken wij onder andere of dit niet is ontstaan door verkeerde aansluiting, verkeerde afdichting (bij spatwaterdichte armaturen) of impact/invloed van buitenaf. Als eerder genoemde niet aan de orde is, en het armatuur valt nog binnen de garantie termijn zullen wij u een passende oplossing bieden. In de meeste gevallen zullen wij u voorzien van een nieuw of vergelijkbaar armatuur.

Akkoord

Deze website plaatst cookies om je zoekvoorkeuren op deze website op te slaan en daarmee je gebruikerservaring te verbeteren. Daarnaast plaatsen we cookies die het mogelijk maken content te delen via social media en voor het meten van bezoekersstatistieken. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stem je hiermee in.